top of page
  • תמונת הסופר/תShaul Touson

​טיפול בטחורים ופיסורה

עודכן: 31 בדצמ׳ 2022


טיפול מקומי עם משחת פרוקטופוליס על בסיס פרופוליס הינו יעיל במיוחד. אחד התכונות העיקריות של הפרופוליס היא היכולת לשקם את העור הפגוע ולהגליד פצעים במהירות. משחת פרוקטופוליס TOUSON מחטא, מוריד נפיחות ומרגיע כאבים. משחת פרופוליס הינה החומר האידיאלי לטיפול בטחורים ופיסורה ומהווה כלי עזר משמעותי בהצלחת הטיפול.

טחורים :

ישנם שתי סיבות עיקריות להופעת טחורים:

1- מאמץ באזור התחתון בתהליך הלידה אצל נשים.

2- עצירות מתמשכת. היציאה הקשה גורמת ללחץ רב מדי ולסחיטת כלי הדם באזור הרקטום. במקרים קיצוניים היציאה הקשה גורמת לקרע בדופן הרקטום וגורמת לחתך הנקרא פיסורה.

ישנם אנשים הסובלים באופן קבוע מכאבים.

כל זמן שהיציאה נשארת במעי הגס היא מתייבשת יותר ויותר, מכיוון שהמעי הגס סופג את המים שבצואה וזאת מתקשה.


אחד הגורמים המשפעים על טחורים פעילים הוא תזונה מזיקה. רצוי להימנע ממאכלים שמייבשים את המעי כגון טוסטים, אורז לבן, בשר, רימון, קמח לבן ועוד.

כמו כן ישנם מאכלים המגרים את האזור הפגוע: תבלינים חריפים, חמוצים וקפה.


ברפואה הקונבנציונלית הטיפול בטחורים ופיזורה הוא באמצעות משחות ונרות. זהו טיפול ארוך טווח ולא תמיד רואים תוצאות. בשלב השני ממליצים על ניתוח להורדת הטחורים או לסגירת הפיסורה. התוצאה היא לא תמיד מוצלחת ואחרי זמן מה המצב חוזר לקדמותו.

הטיפול בטחורים באמצעים טבעיים:​

  • טיפול מקומי עם משחת פרוקטופוליס TOUSON על בסיס פרופוליס. אחת התכונות העיקריות של הפרופוליס היא היכולת לשקם את העור הפגוע ולהגליד פצעים במהירות.

  • הפרופוליס ידוע בסגולותיו: מחטא, מוריד נפיחות ומרגיע כאבים. לכן זהו החומר האידיאלי לטיפול בטחורים ופיזורה ומהווה כלי עזר משמעותי בהצלחת הטיפול.

  • מתאימים תזונה אשר גורמת ליציאות רכות, המבוססת בעיקר על סיבים, פירות וירקות ולהרבות בשתיה.

  • במקרה של טחורים מומלץ לעשות שטיפות במים קרים המכווצים את כלי הדם.


מניסיוני הרב בתחום הטיפול הטבעי אני יכול לומר שטיפול זה מוכיח את עצמו ומצליח לרפא ואף חוסך הרבה כאב מהסובלים מטחורים ופיסורה.

הטיפול מתאים לילדים ומבוגרים כאחד.


20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אסטמה

תופעה הקרויה "אסטמה" מתבטאת בהתקפים של קוצר נשימה עקב היצרות וחסימה של דרכי הנשימה, שאינם מאפשרים יציאת אוויר החוצה וכניסת אוויר פנימה. הסקרים מראים ששכיחותה של המחלה הולכת וגדלה ומספר הילדים החולים ב

bottom of page